fredag 17 juni 2011

När jag var liten var Britney Spears min idol, som många andra. Jag gillade hennes låtar, jag tyckte hon var söt osv. När jag blev lite äldre blev hon min "förebild" typ. Jag såg upp till henne, ville väl typ vara som henne.Jag kunde alla låtar utantill, vilket jag fortfarande kan ( haha ). Men som många andra kändisar så spårade hennes liv ut totalt. Jag har alltid tyckt att dom har vart så dumma som har förstört sitt liv blablabla, men nu inser jag hur svårt dom borde ha, Tänk att vara en förebild för hur många som helst, att försöka leva upp till den, man vill inte gå snesteg och låta fansen göra samma sak. Att ha en sån press på sig med det, och med allt annat i liv. Att bli förföljd så fort du går utanför dörren. Se sig själv i skvallerbladen för du har råkat ha två olika strumpor på dig. Tänk att alltid få tänka på vad du gör, hur du gör, hur du ser ut, vart du gör. Det kan inte vara lätt.
Dock är det ju synd att dom spårar ur, men dom e ju oftast back on track igen :)



Jag verkligen älskar den här låten. Dock känns det ju inte så mycket som henne längre, rösten låten ganska mixad, å det är annan stil, men jag älskar låten ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar