fredag 17 juni 2011

Någon mer än jag som hatar regn? Sista veckorna i skolan bestod av stekande sol ute, samma sak på skolavslutningen, men vad hände sen då? Nu har det typ bara regnat sen dess. Vad hände med sommaren va? Det är ju så tråkigt, vad kan man göra när det regnar hela tiden? För det första så blir det ju kallt, och sen går man runt å blir blöt som sen slutar med en förkylning som varar flera veckor. Usch.

Gårdagens kväll roades med att träffa min Kusin Sandra. Hon hade fått ny moppe så vi var ute  så provkörde lite grann. Sen skulle vi bada, vilket vi då inte gjorde. Vi kom ner till sjön vid 12, å då var det kallt. I vattnet vare faktiskt ganska varmt, men jag hade ingen lust att hoppa i och sen komma upp å frysa och sen åka moppe hem när man var blöt. Dock så blev jag sjuk iallafall. Hur som helst, vi satt där nere vid vattnet ett tag och pratade tills hennes brorsa sen kom då vi skulle kolla läget i Märsta då. Det var väl som vanligt, tomt överallt förutom i parken där alla ungdomar satt å söp då :) Ganska dött. Dom sa att Märsta var världens tråkigaste ställe, och nu har jag insett att det är sant, Märsta är tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar